
Sociologie žurnalistiky - Brian McNair
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů.
Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě.
Formát: 130,0 x 200,0 x 17,0 mm , 184 stran
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Původní cena 277,- Kč sleva 10%
Evidenční číslo: | 9788071788409 |
Nakladatelství: | Portál |
Autor: | McNair Brian |
Rok vydání: | 2004 |
Stav: | nové zboží |