Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily - Monika Pavlíčková
nové zboží

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily - Monika Pavlíčková

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily - Monika Pavlíčková
nové zboží

Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi.

Profil manažera marketingu
- základní dovednosti
- jak řídit marketingový tým
- vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
- služební cesta
- osobnostní rozvoj
Oddělení marketingu ve vztazích
- spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
- vztah ředitele firmy a marketingu, PR
- administrativa a korespondence
- vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
- corporate image
- vztahy ke konkurenci
Pohled dovnitř marketingového oddělení
- struktura marketingu ve firmě
- PR a komunikace
- výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)

200 stran

Původní cena 231,- Kč sleva 5%

Skladem (expedice nejdéle další pracovní den)
Evidenční číslo: 9788086119816
Nakladatelství: Ekopress
Autor: Pavlíčková Monika
Rok vydání: 2004
Stav: nové zboží
219 Kč vč. DPH / ks Způsoby dopravy a platby