
Marketing Základy marketingu 1 Učebnice studenta - Marek Moudrý
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Formát: 215,0 x 304,0 x 10,0 mm , 80 stran
Aktualizované 2. vydání. Původní cena 210,- Kč sleva 15%
Evidenční číslo: | 9788074021282 |
Nakladatelství: | Computer Media |
Autor: | Moudrý Marek |
Rok vydání: | 2012 |
Stav: | nové zboží |