Marketing Základy marketingu 1 Učebnice studenta - Marek Moudrý
nové zboží

Marketing Základy marketingu 1 Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing Základy marketingu 1 Učebnice studenta - Marek Moudrý
nové zboží

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Formát: 215,0 x 304,0 x 10,0 mm , 80  stran

Aktualizované 2. vydání. Původní cena 210,- Kč sleva 15%

Skladem (expedice nejdéle další pracovní den)
Evidenční číslo: 9788074021282
Nakladatelství: Computer Media
Autor: Moudrý Marek
Rok vydání: 2012
Stav: nové zboží
178 Kč vč. DPH / ks Způsoby dopravy a platby