
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.
Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.
Kolektiv autorů:
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík
272 stran, 15 x 21 cm
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu.
Evidenční číslo: | 9788088057178 |
Nakladatelství: | Eduko |
Autor: | Vysekalová Jitka |
Rok vydání: | 2016 |
Stav: | nové zboží |