Marketing hotelových služeb - Alžběta Kiráĺová
nové zboží

Marketing hotelových služeb - Alžběta Kiráĺová

Marketing hotelových služeb - Alžběta Kiráĺová
nové zboží

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.

První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.

O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

160 stran

Původní cena 250,- Kč sleva 5%

Skladem (expedice nejdéle další pracovní den)
Evidenční číslo: 80-86929-05-1
Nakladatelství: Ekopress
Autor: Kiráĺová Alžběta
Rok vydání: 2006
Stav: nové zboží
237 Kč vč. DPH / ks Způsoby dopravy a platby