
nové zboží
Marketing hotelových služeb - Alžběta Kiráĺová
2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.
První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.
O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.
160 stran
Původní cena 250,- Kč sleva 5%
Skladem (expedice nejdéle další pracovní den)
Evidenční číslo: | 80-86929-05-1 |
Nakladatelství: | Ekopress |
Autor: | Kiráĺová Alžběta |
Rok vydání: | 2006 |
Stav: | nové zboží |